Sunny-day


Bild: Jag lallade på en vägspärr förra våren.

Jag älskar jeansen jag hade på bilden, Cheap Mondays. 400 koronas. Asbilliga och asfina. Men sen skulle jag vara smidig och ninja över ett staket, och då sprack dom från grenen upp till midjan. Gissa vem som kände lite små-fet då.

Totalt 22 timmars jobb den här helgen. Fast det har ändå inte vart sååå terror. Vi hann till och med chilla i klätterställningarna i en halvtimma. Natta utövade sin smidighet. Vackert.

Men nu är Tom på ingång. Det vankas bad. Asbra att jag gör det istället för att skriva om min religionsuppsats som ska vara inne i morrn.



Postat av: sara

jeansen är najs men jag älskar din tröja:)

2008-09-28 21:14:40
http://snuu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback