Weekend


Bild: Paintad

I fredags lyckades jag med det näst intill omöjliga: att bedriva ett 5 minuter långt telefonsamtal genom att bara säga "penis". Sen gav Tom upp och la på. Det var ett av mina stoltare ögonblick.

Passade också på att springa i fredags. Nope, det är inget skrivfel. jag sprang. Visserligen bara i 20 minuter i pensionärstempo, men ändå. Och så har jag bott hos Tom hela helgen och haft gott sällskap vid kvällstid.

Toms föräldrar var nämligen på landet och var så snälla att dom erbjöd oss deras säng. Det var ett ytterst sagt modigt erbjudande!


Annars så har jag inte gjort ett piss. Sovit 13 timmar per natt och 5 till på eftermiddagarna. Tjockat i mig pizza, chips, läsk, vattenpipa och så vidare. Det sägs att 1 chips påse är lika med 1.5 timmars aktivt sex... Hehe.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback