Dö jävla mage, dö.

Inatt fick jag ett av mina legenderiska gallblåsemagknip. Big time. Svimmade gjorde jag tydligen också så ni kan ju gissa hur skönt det var på en skala. Jag älskar verkligen min mage ibland. Så nu har jag legat inne hela dagen fast det troligtvis är årets finaste dag ute. Ska nog dra ut en dyna och lägga mig i solen på altanen och försöka läsa lite. Ska ta det lungan för ikväll ska jag somsagt på tjejmiddag och då vill jag vara tiptop. Jag har ett par klackar bredvis mig som väntar på att invigas. Det är rocktema och jag ska nog gå som glam-rock. Nice.

UPDATE: Noterade nu att det där troligen var årets sämsta blogginlägg. Förlåt, jag har inte the flow idag :(



Postat av: issaa

nejdå, alla din blogginlägg är the best ;D

Postat av: issaa

nejdå, alla din blogginlägg är the best ;D

Hoppas du får det kul ikväll!

Postat av: Emma

Issa: Men shit pommes, tack! :)

2009-04-07 16:27:28
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback