Fucking wierdo.

Är på ett jättekonstigt humör. Inte ledsen. Inte glad. Jag bara är. Rastlös är jag också, och hungrig. Men jag kommer verkligen inte på vad jag vill ha. Öppnar kylen och inser att jag inte är sugen på något. Trycker i mig lite juice istället (jag och juice...) och fortsätter på min lilla promenad runt i huset. Kanske borde dra ut på en joggingrunda, hör och häpna, men icke. Mina joggingskor befinner sig inte här just nu så då kan det ju bli lite svårt. Vad jobbigt allt ska vara. På torsdag blir det i alla fall en visit till sjukan och inbokning av operationen.



Postat av: Anonym

vilken operation?

2009-04-21 14:15:03
Postat av: Emma

ANONYM: Mina gallstenar ska bort

2009-04-21 14:25:10
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback