Indianleggings och smutsiga strumpor.


Försökte transormera ett par fula Cheap Mondays till jeansshorts men det gick väl lite si sådär. Körde in rakbladet och gav upp efter tredje hugget i tummen. Jag är inte the handyman som jag innerst inne vill vara helt enkelt. Nej men shorts ska det bli och sen ska jag köpa färg och bleka dem. För jag använder dem aldrig längre eftersom att de var mina jobbar-jeans och 3 storlekar för stora så att jag inte skulle dö efter 10 timmar.

Hittade förörvigt kompaktkameran och shit pommes vilka otroliga bilder den (inte) tar. Once you've gone systemkamera you're never goin' back, eller nåt sånt... Men i helgen så får den komma hem igen. Happyface.



Postat av: Anonym

Använd en sax och klipp av till jeansshorts. Funkar allra bäst. Klipp en bit i taget med så du inte klipper för kort från början så kan du vika upp shortsen eller sy en ny fåll.

2009-04-16 17:16:37
Postat av: Emma

ANONYM: Men jag vil ha med en risig och fransig kant :s

2009-04-16 17:18:23
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Jeansshortsälskare och något expert (fd. anonym)

Det är bara att klippa! Kolla ut hur långa du vill att de ska vara, sen klipper du. Efter att du använt de en gång eller några få så börjar de fransa sig, det gör de oavsett om du vill eller inte om du inte fållar på nytt. Om du har ork kan du ju sitta och pilla sen vid det avklippta så det börjar snöra upp sig.

2009-04-16 20:09:33
Postat av: Emma

Jeans experten: Du har en poäng ;) nej men jag får väl bara kutta på och undvika eventuella rakblad :/

2009-04-17 12:13:09
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Jeansmänniskan

Kör hårt! Visa gärna resultatet sen :) Lycka till!

2009-04-17 15:38:10

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback