Innan jag dör.


I nian var jag med i elevrådet. Den du! Då fick man finfina hood-tröjor att stolt visa upp. Denna tröja ska jag stolt visa upp under min joggingrunda strax med Daniella. Men jag måste erkänna en sak: Jag är livrädd. Daniella tävlar i friidrott och jag tävlar om vem som kan trycka in flest köttbullar i munnen med Natta. Och jag har inte tränat på... 4-5 år sedan jag slutade rida. Och hur mycket kondis får man av att rida egentligen? Visserligen beroende på vad man definierar som ridning... Det här kommer bli spännande. Jag känner redan blodsmaken.

21:40 UPDATE: Det var så jäkla skönt att springa att jag var ute tills nu. 2 timmar! Först joggade jag och Daniella spåret och sen fortsatte jag själv i en timma. Inte för man kan säga att jag sprang så mycket då. Ägnade mig mest åt att kräla dom sista kilometrarna. Fast damn vad bra det kändes. Jag är så jäkla grym! Men nu ska jag ta ett bad och skrapa bort svetten under armarna. Gissa vem som kommer sova grymt bra i natt.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback