Long time, no see.

Spontanutgångar kan mycket väl vara det bästa som finns. Först vankades det middag på båtklubben i Kungsängen som via en hemmafest i Täby-area och diverse flyktförsök ur Gribbylunds villaområden resulterade i en fin hemgång efter 7 imorse hemma i Barkarby. Jag har dansat, jag har sjungit och jag har druckit. En jävla massa. Jag har sett solen gå upp och promenerat i ett öde Stockholm City och genom folktomma gator med mina stilettos i handen. 3 timmar sömn på det nu innan jag gick ut och la mig i solen i nya leopardbikinin. 3 timmar sömn på en 15 timmar lång utgång. You do the math - jag är inte pigg nån stans.




Postat av: melws

Precis som det ska vara! HEJJA!

2009-04-11 17:59:30
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback