The day.

Snacka om att jag är lättpåverkad när det kommer till väder. Idag har jag trippat omkring med ett mycket fint I've-just-been-fucked-smile hela eftermiddagen. Åt lite noodles hos Sandra efter skolan innan vi gick ut och gick i solen ett par timmar. En promenad är ingenting utan choklad så choklad it was. Åt nötcreme för första gången på hundra år. Om det smakade. Ett 6-pack går på 10 kr så det är synd att klaga. För god damn så gott det är.

Nu ska jag dra en snabbdusch och försöka få i mig lite middag. Skolans pannbiffar lockade föga mycket så jag är inte helt otippat en gnutta hungrig. Gräddglas med chokladkrisp också är bra om man är laktos intollerant.

Sen bär det ut på en joggingrunda (!). Daniella ringde nyss och ville ha sällskap och något slog snett i mitt huvud så jag tackade ja. Ska jag faktiskt ta och röra på fläsket? Beach -09 någon? Det återstår att se. He he he.




Postat av: Denice

april april din dumma sill ..

du var allt lättlurad ;)

2009-04-01 19:49:36
http://idt.blogg.se/
Postat av: Emma

Denice: Jag faller på tok för lätt :/

2009-04-01 22:44:25
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback