The list.

Snodd från Melwsen.

01. Något smeknamn? Nja... Emma Håll-den isf. Verkar inte ha så inoativa vänner. 02. Pappas namn? Andy. 03. Vilken är din favorit dricka? Apelsinjuice alternativt Ramlösas jordgubb-lime. Bra shizz. 05. Tatuering? Nej, men har mina svalor på g. 06. kroppspiercing? 3 i öronen och en i läppen. Kanske i naveln snart. 07. Hur mycket gillar du skolan (1-10)? Ehh... beror helt på. Ibland 9, ofast 1. 08. Födelseplats? Jakobsbergssjukhus har jag för mig. 09. Favorit semesterort? Thailand, lätt. Men annars mina småtrippar över till England. 10. Om inte sverige, vilket land skulle du vilja bosätta dig i permanent? England eller USA. 11. Någonsin stulit en trafikskylt? Nee, toffelvarning på mig. 12. Varit med i en bilolycka?  Nej men räknas x-antal moppeolyckor? 13. Sova över eller sova hemma? Borta med någon jag tycker om är oslagbart. Hatar att sova själv. 14. Salladsdressing? Hahah, I don't do sallad. Men om jag måste välja: vitlök. 16. Favoritpaj? Västerbottenpaj. 17. Favoritnummer? 13 av någon anledning. 18. Favoritfilm? Svamp Bob the movie, Lejon Kungen 3, Kejsarens nya stil osv. Jag gillar Disney. 19. Favoritmat? Allt med kyckling eller räkor. Starkt ska det vara. 20. Favoritdag i veckan? Lördagar. 21. Antal barn du vill ha som vuxen? Tror faktiskt det får räcka med ett. Jag är ju inte så pepp på barn... 22. Favorit TVshow? Scrubs & My name is Earl. 23. Favorit bok? Lilla huset på prärien-serien, hahahahahah. 24. Favoritdoft? Någon Lacoste parfym för killar i en röd flaska. Jag dör. Blöt asfalt luktar också snuskigt gott. 25. Vad gör du för att koppla av? Badar, sjunger, ritar, kramas etc. 26. Meddelande till dina vänner som läser detta: Ut i solen för bövulen! 27. Bästa tiden på året? Sommaren. Får alltid så fina minnen och mår för det mesta prima ballerina. 28. Vad gör du när du är uttråkad? Bloggar om totalt onödiga saker, typ bästa tampongmärket eller varför det borde vara dödsstraff på att överdoser bruncréme. Såna här listor brukar det också bli en hel del av. 29. Vad tycker du om att få? Kramar och pussar. Snälla ord och den där blicken. Jag lever för kärlek och närhet helt enkelt och är aldrig så lycklig som jag är när jag är det med någon. Älska.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback