What up?

Händelse 1: Var på sjukan idag. Hade världens sjukaste läkare, ni vet om sån som ställer frågor och sen svarar på dom själv? "Och vad är riskerna med det? - Jo...". Ja ni hajar. Trodde det räckte med att dom skulle ta bort mina gallstenar men icke - hela gallblåsan ska tydligen bort. Operation inom 3 månader. Lagom till Kreta...

Händelse 2: Mama bjöd på kina-mat till lunch. Say no more.

Händelse 3: Har hoppat av gymnasiet. Eller hoppat av och hoppat av... Jag ska börja om i höst helt enkelt. Med mina not so kick-ass betyg så skulle jag inte komma så långt efter som att jag haft så mycket frånvaro (OBS! Varit sjuk) så det blir till att ta om hela skiten från början helt enkelt. Ledig fram tills augusti. Synd att klaga. Ska dock försöka kirra praktik så fort som möjligt så jag fortfarande får studiebidraget. Tips skulle sitta fint, tack : )



Postat av: emelie

Oj, shit vilket beslut att ta! men coolt :D

2009-04-23 16:39:39
http://emlu.webblogg.se/
Postat av: Emma

EMELIE: Något otippat va? men ändå - sjukt skönt :)

2009-04-23 18:32:31
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback