A whole lot of pictures.










P1. I väntan på alal tåg hit och dit så kan man bli lite... speciell. Visst är vi hunkylicious? P2. Jag fortsatte mina snyggo-fasoner på pendeln. Kom inte och säg att jag aldrig langar fina bilder på mig själv! P3. När vi kom fram spatserade jag runt och fotade lite innan allt drog igång. P4. Flying people. P5. Sen fick jag ont i fötterna och Noah fick ont i öronen av mitt gnällande så vi parkerade oss nere vid vattnet med varsin cider i kvällssolen.

P6. När allt väl drog igång så noterade vi att medelåldern på publiken var ungefär 12 år. Ljudnivån var alltså inte att leka med! Fick crappy platser som ni kanske ser. Men någonstans där inne mellan träden finns faktiskt Lady Gaga. P7. Men sen svingade jag mig upp på Noahs axlar och fick en destå bättre utsikt, eller hur? ;) P8. Riktigt härlig brud det där! Och coola outfits. Blev inte så måttligt impad. Och vilket jäkla drag.



Postat av: Sofie

hade också tänkt att dra dit... men så blidde de ej.

synd för mig, de verkar ju som om de va asnajs :D

2009-08-03 22:12:20
http://ssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: EMMA

SOFIE: Ja där missade du ett jäkla drag ;D

2009-08-03 22:34:43
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback