About the tshirts.



Det bästa med pojkvänner är att man kan sno deras tshirt's. Det bästa med Noah är att han har grymt snygga tshirt's - och många. I like very mucho. Så när han frågar "Emma, 9 av mina tshirts är borta. Har du dom nu igen?" så tindrar jag bara lite vackert med ögonen och säger att klädmonstret åt upp dom och att jag såg det med mina egna ögon. True story liksom. Fast dom brukar ha en tendens att dyka upp någon vecka senare i min mighty klädhög och då blir det ju lite jobbigt att förklara sig. Så nu ska jag, mina avklippta CM's och Noahs tshirt bege oss till affären. Noahs family kommer hem ikväll så vi ska laga middag åt dem och städa big, big time.

Aah juste, ansiktsmasken. För det är en ansiktsmask jag har i fejjan.



Postat av: gabriella

sv: hahahah, men jag gillar ditt svar emma! att bli känd för ingenting är ju fan rätt chill ;)

2009-08-06 16:59:53
http://bellabo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback