Det är måndag och så här tycker jag om det.



Ooh så kul det var att kravla sig ur sängen klockan 6 imorse. Ännu skönare var det att stå och vänta på bussen i kylan en timma senare i min ensamhet. Jag hatar att åka själv till skolan! Jag hade hur som helst bara två lektioner och slutade 12 (går halvdagar) så efteråt satte jag mig vid Observatorielunden i solen med några från klassen. Mötte upp Noah-babe lite senare och kollade runt lite i City. Jag är på spaning efter en ny skinnjacka och nya boots. Imorrn trillar pengarna in på kontot så då smäller det.

Nu ska jag njuta av min mat-koma och dra en powernap så jag orkar gå upp imorgon också. Dom tog bort min enda sovmorgon så imorgon börjar jag 08:00 igen. HURRAY! Fast slutar ju tidigt, hehe.



Postat av: Emelie

Var går du egentligen?

2009-08-24 19:05:36
http://emlu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback