&"¤)%"#/%!


src_unkown

Nämen hej telefonräkning från Grekland! Ja visst ska du ta 1000 kr från mig, det blir så trevligt så. JÄVLA SNOPP HELVETE! Varför ska jag alltid lyckas skrapa ihop dom här fantastiska räkningarna? *Happy place, happy place* Behöver jobb, pronto! Telefonhora? Dom tjänar fint har jag hört. Donkenkassan - vad som helst!



Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Tittar in på din blogg och önskar dig en fortsatt trevlig tisdagskväll! :D

2009-08-25 18:38:48
http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anna på donken uppsala

Jag jobbar i donkenkassan och det är inte så jävla illa. Det är riktigt roligt, lärorikt och du kanske inte tror det men man får ändå en schysst lön . Men ha det kul arbetslös

2009-08-25 20:43:00

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback