Fat ass-problem.

En utgång ikväll, eller icke? Det är frågan. Jag är sjukt seg efter att ha sovit sepe-dåligt igår natt och skulle älska att bara chilla hemma ikväll, men det skulle ändå vara rätt najs att dra ut och träffa lite folk. El problemo är dock att min dricka inte befinner sig här atm vilket betyder att jag måste och hämta den (nooo way!) och sen så skulle jag vara tvungen att slänga på mig något halvfint, fixa håret och daska på mer smink. Åhh.

Edit: Jag drog på med sotade ögon och rosa läppstift, satte upp håret i en slarvig toffs och kände: Neee, jag orkar inte. Så jag ska lägga mig i ett bad med Noah-babe istället. Efter förra veckan så trot jag att min kropp skulle uppskatta ett par lugna kvällar. Fast å andra sidan så kanske jag ångrar mig lite senare. Who knows?



Postat av: melws

eo. tänk på hur många utgångar det blir när du blir myndig... det blir lite "en öl en solig dag" vilket alltid slutar med att man blir hyffsat full 5 dagar i veckan. Det finns tid kvar att umgås med folk och gå på party :)

2009-08-04 21:22:29
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback