I never told you what they do to guys like us in prison.


last_nights_party

Vi fick sluta efter Digital bild idag kl. 11:20 istället för runt 4 tiden. Synd att klaga. Noah-babe slutade samtidigt så vi sällskapade hem. Det är frikkin nice väder så vi ska försöka ta och hitta på nåt. Sen ska jag sova. Jag lyckades hålla Noah vaken halva natten igen så idag är vi båda helt döda. Powernap it is.

Sen funderar jag över varför jag har gått och blivit så jäkla tråkig? Dags att börja trycka upp tuttarna och provocera lite. Kanske starta ett nytt bloggbråk. Melws, är du på? Nej men skämt åsido, jag ska skärpa mig.



Postat av: melws

Du vet att jag är på!

2009-08-19 17:59:15
http://charitable.blogg.se/
Postat av: Newskate

Hej och välkomen till "Newskate" som är en nystartad blogg om skate,

snowboard och sköna kläder. Kanske är detta bloggen för just DIG, och därför tycker vi att du ska ta en titt in i vårat liv som "annorlunda tonåring". Välkomen!

p.s. snygg blogg du hade! d.s

Mathea & Joëlle

2009-08-20 12:16:04
http://newskate.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback