Ja, ni får skjuta mig för den här bilden.



Visst är det jäkligt irri när man har stått och fixat sig och ser sådär KADAM!-snygg ut och sen när man ska dra så regnar det och man missar bussen så man får springa till pendeln. Och när man väl har kommit fram så har man årets glugglugg och smink ner till knäna, typ. Så var det i alla fall igår. Jag var snygg faktiskt, ett tag.

Sen undrar jag också en sak: What's the deal med alla fylle-poser? Inte för att någon var speciellt dragen när den här bilden togs, men ändå. Vi ser ju förjävliga ut. Peace-tecken, zoom upp i näsan, dubbelhakor som egentligen inte existerar och porrblickar. Grrr! Fast annars så är dom snyggast i hela världen, min klass alltså ;)





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback