Kängor by H&M.



Det är roligt det där när man ska fota någonting. Man vill ju försöka göra något halvsnyggt av det, i alla fall jag, och inget mainstream som man kan hitta i alla andra bloggar. Å andra sidan är alla bra idéer slash poser  redan tagna så man står alltid mellan att vara mainstream eller copycat. Frustrerande? ja. Vid det här laget brukar jag i alla fall ge upp och bara ta bildjäveln, redigera den lite lätt och daska upp den  här i bloggen - ruskigt onöjd med hur icke kreativ jag är. Se bilden ovan för exempel.

Fast sen kan man ju tänka outside the box, och då kan det bli så här. Jag tänker ta patent på den där posen.



Postat av: Nhi

Hej! Jag undrar om dom där kängorna är bekvämma och sköna att gå i? eftersom jag också funderar på att köpa de. Och om de kan vara stora i storleken?

2009-09-17 15:56:46
http://ggenie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback