Klappa magen.



Jag sitter at the moment och väntar på att vår nya ugn ska dyka upp. Eller det är ju inte ugnen i sig som dyker upp utan mannen med ugnen. Den här gången är jag förberedd och påklädd. Någon gång ska väl vara den första. Ni kanske minns att jag har haft en tendens att vara så nära naken man kan komma när grannar/poliser/reperatörer/you name it knackar på. De har en grym timing helt enkelt.

Nya skor har jag också. Ett par wanna-be Dr. Martens från H&M som de praktiskt taget gav bort gratis. Jag ÄLSKAR dem! Um har jag också hunnit med, och hälsat på i min gamla högstadieskola. Jag saknar mina gamla lärare fett mycket och blev rätt så lack när jag såg att deras nya klass var en riktig pain in the ass. Var inte långt ifrån att gå in och skrika på dem, hahahah. Jag skulle i alla fall bli rätt tyst om någon random kom in och skrek på min lektion, men det kanske bara är jag? Aja, enough said nu ska jag kolla runt i bloggarna.



Postat av: Maja

vilken fin ring :)

måste säga att jag älskar din header

2009-08-26 10:29:45
http://maajis.blogg.se/
Postat av: EMMA

MAJA: Haha tack, den var ett jäkla pain in the ass att peta ihop.

2009-08-26 12:15:35
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback