Lägesstatus.

Kläder: Jeansshorts och Noahs tshirt (ovanligt...)
Hår: Så sjukt äckligt jäkla smutsigt! Om jag tar ut toffsen ur min boll så sitter håret fortfarande kvar.
Smink: Inte haft på en vecka. Däremot så skulle mina naglar behöva sig en omgång.

Mår: Inte helt hundra. Huvudvärk, hungrig, trött, fortfarande lite bakis. Fabulöst.
Hör: Radiobrus och skrammel från Noahs kök.
Ska: Äta, duscha (!) och försöka hålla mig vaken tills Noah kommer hem från bion.

(Är inne i en liten fantasisvacka. Vad vill ni läsa om? Mer/mindre bilder? Vill ni ha blogg och inspirationstips eller kanske ett videobloggsinlägg? Mer personligt? Ja ni fattar. Skulle vara najs om ni berättade.)



Postat av: mona

mer bilder, videoinlägg och meroutfits o musik! :D

2009-08-09 18:44:07
Postat av: Anonym

MONA: Haha mer av allt med andra ord ;)

2009-08-09 19:32:44
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: gabriella

hmm.. videoinlägg skulle fan vara rätt kul. och outfits! :)

2009-08-09 21:26:33
http://bellabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

outfits =)

2009-08-09 22:00:25
Postat av: rebecca

video!! :D

2009-08-10 00:53:22

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback