Lökigt.



Kanske borde ta och hoppa in i duschen eftersom att mina ben är ludnare än någonsin och mina hålor luktar lite exotiskt. Testa att gå omkring i en svart kofta i hundra grader sol mitt på dagen och se hur fint ni luktar. Jag kunde inte hitta min deo imorse när jag stressade runt och höll ärligt talat på att dö sen i skolan. Satt och drömde om något frätande starkt att dra på hålorna och sakta men säkert förgifta sönder varende por som kan bidra till mindre trevliga odörer. Nu är jag i alla fall hemma i tryggt sällskap av min super-deo som innehåller typ 100% alkohol och aluminium. Inga lökar imorrn inte! Haha och nu insåg jag att jag precis ägnat ett helt inlägg om svett och deodoranter. Så bra gick det med mitt försök till att bli en bättre bloggare.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback