Män vi gillar.



Från en fjortiscrush på Darin till en på Oliver Sykes från Bring me the Horizon som har följt med mig i något år. And what not to love? Tattoos? Yes. Mörkt hår? Yes. Piercings? Yes. Sångare i äckligt jävla bra band? Yes.

Förra året såg jag dom spela på Moshpit Open och hamnade i princip längst fram (bildbevis!) och mitt i allt drar han en stage-dive och hamnar på *trumvirvel* mig! Det är kanske inte lika najs som att bli upphånglad av Robert Pattinson eller få klämma diverse het karls leguan, men det räckte kort och gott för mig. Hehehehehe.



Postat av: Anonym

min kille älskar det där bandet. not me. not so much. it's too hard. a static lullby é perfekta, inte för mesigt men heller inte bara massa gap

2009-08-15 21:33:51
http://colaburk.blogg.se/
Postat av: EMMA

PAULINA: Haha ska vi byta? Nej men skämt åsido, a static lullaby är också riktigt grymma! gillar lydia också som är lite åt det hållet ;)

2009-08-16 14:01:43
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback