My Chemical Romance - Helena.



Blev happy när jag hittade detta hos Melwsen imorse. När jag gick i åttan var det här bandet det bästa som hänt mig. Helena, Cemetery Drive, The jetset life is gonna kill you och så vidare. Jag är egentligen fortfarande en MCR-nörd i hjärtat. Och en The Used/Saosin/Alesana-nörd. Ni som hängd med ett tag i bloggen minns säkert? Sen blev det lite brutalare saker (Suicide Silence, Bring me the Horizon, Parkway Drive etc.) och nu är det... Lady Gaga? Hahah sjukt hur snabbt man kan ändra musiksmak. Fast MCR hänger alltid kvar. Omöjligt att lessna på.



Postat av: Matilda

Härliga tider med så sjukt mycket minnen! Den röda slipsen hänger fortfarande i min garderob, och affischen sitter lika fint på dörren som den alltid gjort!! <3

2009-08-13 07:55:09
http://matildagustafson.blogg.se/
Postat av: Ali

Hej jag älskar den där låten Helena, och jag undrar vilken av MCR-skivor den finns på.

Haha skulle bli hur glad som helst om du svarade! :)



Puss och Kram<3

2009-08-13 09:51:39
Postat av: EMMA

MATILDA: Och mina autografer och konsertbiljetter sitter i tryggt förvar på väggen :)

ALI: Självklart, Three cheers for sweet revenge hittar du den goingen på (förövigt bästa plattan enligt mig)

2009-08-13 10:31:51
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback