Ni ville ha video-updates. (HÖJ VOLYMEN!)

 

(Dålig kvalitet.) Hahah hur rolig ser inte freeze-screenen ut? Men ja, ni ville som sagt ha mer video-updates. Så nu får ni nya viewers se vilken störd människas blogg det är ni sitter läser och en titt på håret. Färgen alltså.

Ska lägga till att mitt rum fortfarande är under construction och har varit det under x-antal år. Foton ska upp på väggarna, lampor ska bytas ut, hyllan ska kapas och fler saker ska upp på väggarna and so on. När jag blir rik.



Postat av: boris2

låna mannen med orange y-fronts plattång?

2009-08-13 12:16:04
Postat av: EMMA

BOBBE/JOHAN/PER:Men jag var ju inte hos den där saken med orangea speedos :(

2009-08-13 12:32:23
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: snyggsomfanochjävligttuff

GE TILLBAKS MINA 3 MINUTER AV MTT LIV

2009-08-13 23:23:58
Postat av: EMMA

WHATEVER: Hahha oh no, cry face Vet du vad, det finns faktiskt en paus-knapp i klippet ;) use ut next time

2009-08-14 13:20:05
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback