Mycket snack om tuttar.



Eeeh, jaha? tänker ni nu. Men jag ville bara visa hur små tuttar ser ut egentligen. I slappa och tighta kläder. Dom sitter faktiskt inte strax under hakan naturligt (såvida dom har plussats på med 6 inlägg i bh'n och banden spänts åt utav helvete.) utan sitter egentligen någon decimeter under nyckelbenen, tro det eller ej. En bh är inte till för att göra tuttarna större eller förflytta dom en halvmeter uppåt, den är till för att ge brösten stöd och bättre form om man så vill och är egentligen onödig om man inte har det behovet. Hör ni det tjejer?

Och varför säger jag det här? Jag har helt enkelt blivit så jävla less på alla småbrudar som trycker upp sin halva a-kupa i sin blogg och tror att det gör dom snyggare och mognare för det. Jag fattar att man är jävligt osäker på sig själv när man är i den åldern, men det kanske är dags att inse att man inte blir snyggare för att tuttarna helt plötsligt blev liiiite större. Visst, killar på 14 år tycker visserligen i allmänhet om stora bröst, men dom tycker också om att se hur många gånger man kan runka på en dag och att bli fulla på folköl. Värt att impa på?

Om man nu gör det för att få killar så är man helt ute och cyklar. Om jag vore kille skulle ärligt talat bli lite lack om jag raggat på en tjej som verkar ha stora bröst och sedan när bh'n ramlat av visat sig vara platt som en pannkaka. Inte för att jag skulle bli överdrivet besviken på just det, utan för att jag i sånna fall hamnat med en tjej som är så jävla osäker med sin kropp att hon måste fejka fram något som inte är äkta. Tänk er själva hur ni skulle reagera om ni hamnade i säng med en kille som visade sig ha en tubsocka innanför kalsongerna.

Jag ville också ha stora bröst när jag började högstadiet och fattade inte varför jag inte fick en d-kupa när jag var 13 år. Sen fattade ju jag också att bröst inte ploppar upp under en natt och tänkte att fine, jag får väl bara vänta. Jag blev 14, 15, 16 och 17 och mina d-kupor kom fortfarande inte. Det blev helt enkelt till att gilla läget. Och shit vad skönt det har blivit, att acceptera sig själv alltså. Jag slipper dra åt mina bh-band och ha supertighta linnen så att dom kanske kan se lite, lite större ut. Jag slipper ligga och skämmas när min pojkvän tar på mig utan tar istället åt mig när han säger att dom är sjukt jävla fina. För det är dom verkligen.

Och nu älskar jag mina små tuttar. Dom är runda och fina och sitter där dom ska. Jag slipper ryggproblem och hängtuttar (man kan ju önskedrömma) när jag blir äldre. Jag kan ha på mig i princip vad som helst utan att se vulgär ut och slipper köpa dyra bh'ar. Det finns till och med plats för en iPod i bh'n (Jag driiiver, syftar mest på den översta bilden där jag av någon anledning hade min mp3 i bh'n.). Jag ser alltså inget negativt med att ha små bröst., för det är inte i brösten som kvinligheten sitter i. Vad tycker ni?



Postat av: gabriella

så sant, emma!

2009-08-10 17:22:13
http://bellabo.blogg.se/
Postat av: melws

word! jag älskar också mina små bröst.

2009-08-10 21:16:30
http://charitable.blogg.se/
Postat av: tekirch.

I love my a-boobies as well.. men som så många andra så ville även jag ha d-kupa enda fram tills jag var 17 år. I'm with you all the way. Visst skulle jag inte ha något emot om mina tutties kunde växa till sig till en b-kupa framåt åren, men jag dör inte om dem inte gör det.



Dem små fjortisarna med uppstoppade bh:ar kommer nog snart till insikt dem också, får vi hoppas. :)



And yeah.. good point. Puss.

2009-08-11 02:44:02
http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Johanna

skitbra :) Nu ska vi bara länka fjortisarna hit...

2009-08-11 19:27:07
Postat av: Isabella

såå sant! jag älskar också mina småbröst, skönt att ibland slippa gå med bh på sig.

2009-08-11 21:19:58
Postat av: camilla

ta bort era bröst= tuttarna

alla inga flickor

ni ska vara helt utan sånna

för att ni är för liten att ha tuttar

så är det

2009-09-17 11:51:18
Postat av: camilla

ni ska vara utan hela livet

2009-09-17 11:53:10
Postat av: camilla

ta bort båda tuttarna på er

alli hop

2009-11-05 19:59:32
Postat av: Stefan

Hej Emma!!

Jag vill bara säga att ni har så fruktansvärt rätt i era väl valda ord och jag blir glad att en tjej kan ställa sig upp och säga sanningen.

Visst tycker väl vi killar om bröst men gud det spelar vål ingen roll om dom är stora eller små, för det är kvinnan som bär dom man älskar oavsett storlek.

Jag stöttar er i alla väder kram Stefan

2010-02-06 22:46:10
Postat av: camilla

ta bort era tuttar på riktit

2010-02-21 13:54:06
Postat av: camilla

ta bort era tuttar på ricktit

2010-11-26 12:30:46

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback