Om Kate Moss är snygg? Ja.


hedi_slimane

För varje dag som går så gillar jag min klass mer och mer. Jag har hookat upp med en tjej som också heter Emma. Inte lite förvirrande. Vi satte oss hur som helst ute i solen vid Observatorielunden efter att vi hade slutat och pratade. Så otroligt sjukt jäkla skönt. Jag dör när jag tänker på att det är höst snart. Vill inte! Vill inte!

När Noah hade slutat och Emma åkt hem så promenerade vi runt Odenplan och svängde förbi Glasshuset i Birkastan. Det suger att vara laktosintolerant. Noah valde polkagris och äppelpajssmak och jag fick sitta med min sorbet, som visserligen var jäkligt god - men ändå. Sen svängde vi förbi frisören på vägen hem så nu är en klipptid inbokad imorrn efter skolan. Så imorrn har jag två lektioner, klippning och sen är det helg. Älskar vi livet just nu? Ja! Solsken, bra skola, amazing pojkvän och helg och klipptid imorrn. Bra skit. Mycket bra skit.



Postat av: Katrin

Vilken skola har du börjat på?

2009-08-20 19:07:56
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;) Inlägget ligger på sida 2 på bloggen :)

2009-08-21 00:08:42
http://www.minnies.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback