A long, long update.



Och så var första skoldagen avklarad. Det var så jävla jobbigt att gå upp imorse att jag bara ville lägga mig ner och gråta, men så kul skulle jag inte få ha det så det var bara att bita ihop och kleta på sminket. Sällskapade med mami en bit på pendeln och hittade skolan direkt sen. Klassen verkar helt okej och lokalerna är jättefina (kommer man från SAM-Gymnasiet är ju i och för sig en hög med hästbajs fint i jämförelse...) så det här kommer nog gå fint. Som sagt, det kan ju inte bli värre. Älskar läget på skolan!

Efteråt åkte jag in till City och lunchade med mami och Noah på Bellmans. Sen spatserade jag och Noah-boy runt och kollade i affärer. Jag är ruggigt sugen på att flytta hemifrån så jag glodde mest på blommiga diskborstar och kylskåpsmagneter. Misstänker att Noah inte direkt älskade dagens fönstershopping. Köpte i alla fall med mig 6 glasunderlägg med Marilyn Monroe-tryck för 6 kr till moí (begränsade mig lite där) och ett läppbalsam som ser ut som en liten glassburk och smakar Cream and cookies till mami för att hon är så söt.

Nu sitter jag och glor på Project Runway och bläddrar i IKEA-katalogen och H&M's interiör. Pretty nice stuff. Ska ta och tvätta glasögonen eller vad man ska säga. Jag ser bättre utan dom än med atm. Intressant va? 

Note to self:
Lägg kamerabatteriet på laddning!




Postat av: sara

Va är de för skola du har börjat i hun:)?

2009-08-18 18:48:48
http://snuu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback