From my hometown.


Sitter med en handduk i håret och laddar ner musik till iPoden. För det kommer antagligen bli rätt mycket mp3-lyssnande för min del på mornarna. Förut tog det bara 5 minuter till SAM-Gymnasiet. Så kul ska vi inte ha det nu. So new music it is! Adele, Regina Spector, Maskinen och Promoe. En salig blandning där.

Ett lager nagellack har jag hunnit med under tiden som jag skrivit och när det torkat ska håret få sig en omgång med fönen. Sen är the straight off to bed. Jag kommer inte ihåg senast jag la mig tidigt och jag kommer verkligen inte ihåg senast jag gick upp kl. 07:00. Det kommer svida... I går (eller tekniskt sett imorse) somnade runt halv 5-tiden på morgonen för jag är ju så jäkla bra på att aldrig kunna somna. Ändring på den!



Postat av: Jessica

Vilken skola ska du börja i? ;)

2009-08-17 22:00:16
http://jessicaah.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback