With that picture of you.



Min plan var idag att gå upp kl. 10:00. Det gick lite sådär med det eftersom att jag vaknade nu. Men det var skönt att slippa vakna 06:30 som jag gjort annars. Idag ska jag försöka vara lite produktiv: Städa rummet, fixa med tvätt och dammsuga. Saker krälar atm omkring för sig själva på mitt golv så jag kände att det kanske var dags.

Idag är det för örvigt Noahs sista arbetsdag (!!!) eftersom att skolan drar igång nästa vecka, så ikväll skall det mysas för kung och fosterland! Är lite sugen på att hyra film. Eller så ska jag ta med spektaklet och fota.



Postat av: NOAH

Jag vill se "The Bader Meinhof Complex"!:D

2009-08-14 13:45:22
Postat av: NOAH

Jag vill se "The Bader Meinhof Complex"!:D

2009-08-14 13:45:39
Postat av: EMMA

NOAH-BABE <3: Haha okej men då hyr vi den då? Får jag Trocadero? :)

2009-08-14 13:51:23
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback