Arkivbild.


God morgon mina små trudilutter. Fick en ofrivillig sovmorgon och vaknade inte förns alla hade åkt till Åreskutan - UTAN mig *buhu*. Det är ju i och för sig bara för mig och mitt ass att sätta oss på bussen dit men vädret är grovt disigt så jag vet inte hur det blir med skidåkningen idag. Jag ser ju som en kratta så jag kan vara en liten mindre fara för min omgivning. Men om vädret lättar så hoppar jag in i skidorna och drar ut snabt som satan. Vi bor ju i princip mitt i en backe så det är pretty damn najs.

Idag är sista dagen här så ikväll blir det till att packa och lämna tillbaka skidor och shiz för imorrn blir det bilen hem. Hem till min babe! Ska hångla sönder honom big time. Men nu ska jag äte frulle. Puss.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback