Det är inte lätt när det är svårt.


Jag är på ett sånt jävla pisshumör. Fattar inte vad det är som händer. Allt var prima ballerina och så helt plötsligt slutar det med att jag står och skriker på Noah ute i regnet fast han inte har gjort något. Fattar ni hur jäkla jobbigt det är att vara crazy-biatch twentyfour-seven? Jag hänger verkligen inte med. Hej mano-Emma!

Nu sitter jag i alla fall i Noahs soffa och kollar på kattungar på nätet. Kan väl lika gärna bli crazy cat-woman när jag ändå är i farten. Har en liten thing för små gråa lurviga kattbäbisar med vita tassar. Men nu ska jag gå och dö eller nåt. Blä på mig och blä på livet. Seriöst, allt känns så jäkla onödigt just nu. (¤#/"&/#"¤/")



Postat av: Chrïstina

Ska du skaffa katt så säg till! Min kompis har 9 kattungar som hon måste avliga om hon inte får sålt! :(

2010-01-02 21:08:59

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback