En jävla massa text.



P1. Snygg var man på The English Shop. Dom hade FINALY fått in världens godaste choklad. P2. Så snygg var min babe på TULLY'S (Dom har stans bästa Chai-latte där).

Long tome no see, men jar var busy hela dagen igår. Åkte in till Söder med Babe för att luncha på TULLY'S och byta lite julklappar. Mötte upp Mikaela-göllet på Odenplan lite senare och spatserade runt lite i City. En fika på Hurry Curry hann vi med innan jag och Noah begav oss hemmåt. Passade på att träffa Varro en snabbis och byta en volymtång mot en locktång innan middan. Sen blidde det big time-dreggel framför Victorias Secret Fashion Show, färga utväxten, bada och total grooming av hela kroppen. *Haha nödvändig resumé*

Idag mina vänner, idag ska jag och Noah konska med oss halva Systemet känns det som och sätta oss på bussen mot Norrtälje. Ikväll blir det parteeey hos Mikaela så vi ska assistera med införskaffning av diverse mat, matlagning och sen ta den obligatorska första drinken med Mikaela när vi fixar oss. Det lär bli la skoj.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback