Friday, I'm in love.


God morgon världen! Sitter ensam hos Noah-babe och dunkar på min spellista (för er med Spotify). Får galna flashback's när jag lyssnar på vissa av låtarna och tittar ut eftersom att jag för exakt ett år sen, innan vi blev tillsammans, kunde sitta här hos Noah och lyssna på just dom låtarna och titta ut på snön. Get the picture?

För exakt ett år sen åkte jag till Bromma med nybakda bullar och julmust i väskan som jag köpt med mig från Pressbyrån och överaskade Noah som extraknäckte med att sälja granar. Och där satt jag sen i någon timma med honom och holy fuck vad kallt det var! Men det var så jäkla värt det för jag fick stå och frysa med honom.

Hahah blir fett sentimental nu, ush ush. Nu ska jag i alla fall slänga i mig något snabbt att äta och springa iväg och ta bussen. Ska till Kista med Varro och kolla på julklappar (antal julklappar köpte än så länge: NOLL. Antal dagar på mig att köpa skiten innan jag åker till Åre: två. Budget: obefintlig. HURRA!). Puss på er så länge.



Postat av: Jessica

2009-12-18 21:15:58
Postat av: Jessica

Najs, najs, blir till att lyssna på den listan lite senare, när jag får tillbaka ljudkortet till datorn^^

Kan också erkänna att jag känner igen ditt julklappsproblen en liiiten smula, typ helt och hållet^^

Puss och kram

2009-12-18 21:17:34
http://jesens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback