Godnatt mina små kycklingar <3.

Yo yo yo. Har precis krupit ner i sängen men är nog lite för drunk för att somna. Blir helt delirious och börjar se saker då, typ snoppar (nej jag driver inte nu. Det är fett skumt :s) så jag tror att jag ska hålla mig vaken en teeny-weeny stund till för mitt eget bästa. Kanske ringa min babe för ett booty call? Det här är första gången jag somnar utan honom på... ett år typ? Ja om man bortser från när någon av oss har varit bortrest men det gills inte. Det känns lite mysko. Men något som jag där emot är impad över är mina typing skills. Jag är ju grym!



Postat av: melws

Hahahaha! Du och dina fantasier är för skumma ;)

2009-12-08 10:00:55
http://charitable.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Fin blogg du har! :D



Kika gärna in min blogg när du ändå är i farten ;)


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback