Lite smygreklam för min babe.


Åh älskade du! Du är så jävla fantastisk! Jag älskar dig så mycket att jag blir rädd för att allt helt plötsligt bara ska ta slut. Du är by far det bästa som någonsin hänt mig och jag älskar dig så otroligt mycket. Men det har jag i och för sig redan sagt trettioelva gånger idag. Men sånt kan man aldrig säga för mycket tycker jag.

Jag är så sjukt jäkla tacksam över att jag har en så underbar bf som står ut med mig och finns där just nu. Det är han som har fått stå ut med mina panikattacker, tröstat och lyssnat. Och det är han som har pussat på mig och fått mig att våga söka hjälp. Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle klara mig utan honom. Han är bäst.



Postat av: carroo

babe pleas call me

2009-12-05 20:01:56
Postat av: Mona stalker

evig kärlek till er!!!!!!!!!!!!!! :D blir så glad :D:D:D

2009-12-06 00:19:01
Postat av: EMMA

MONA MIN LILLA STALKER: Men söta du! :)

2009-12-06 16:35:56
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback