Lite tankar så här på kvällskvisten.


- Min absoluta favoritbloggare genom tiderna, Kirchen, har lagt ner. Vafan, inte OK! Började läsa hennes blogg för tre år sen och har hängt kvar trots x-antal bloggbyten så jag blev grymt ledsen nu. Det är ju sjukt, för på tre år så känns det som att man har lyckats känns människan där nere i norpan och nu är hon bara poff borta :(

- Är jag den enda som skrattar så jag gråter när jag ser ICA-reklamerna och blir helt aaw av Pedigre-reklamen? Jag tror att jag är för svag för tv. Can't handle it! Märkte att något var seriöst fel när jag satt och funderade vilken torrfodersmak som antagligen är godast och om jag borde köpa medel mot underlivssvamp bara för att.

- Min pojkvän är för bra för mig. Idag har jag varit en riktig bitterfitta och dumpat honom två gånger men det slutar ändå med att han kommer hit med mat han vet att jag tycker om och pussas. Jag är so not worth it. Visserligen är jag rätt så glad att han är så bra på att ignorera mig när jag blir sådär, men INGEN kille är så bra.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback