Räkmackor, glögg och kladdiga bäbisar.


Howdy how! Idag har jag chillat runt med storebror. Vi fikade i Vällingby Centrum, gled runt lite och sen glodde vi på tv. Förlossningskliniken. Oh. My. God. Jag har aldrig varit med om något mer traumatiskt i hela mitt liv. Till Noah: NOAH JAG VILL ALDRIG HA BARN!!!!!!!! Jag vill ha min punani sprick-free och intakt thank you very much.

Och så har jag varit med mami på IKEA och shoppat loss grejor till nya landet. Nu tror jag att vi är all sorted. Jag fick seriösa spenderingsitches i fingrarna men lyckades hålla fingrarna i styr. Duktig Emma. Något jag där emot måste spendera lite på är mitt hår. Ny färg och klippning. Det är lite kaos atm. Uväxt och wierd lugg, hua.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback