Sholahopp eller nåt.


P1. Utsikten atm utanför verandan. P2. Jag kommer komma härifrån med skrumplever. Ni ANAR inte hur mycket shiz som står och lockar heheh. P3. Precis så snygg är jag nu. Rawr.

Hoho! Jag lever fast jag måste erkänna att det var en mighty scary åktur upp hit. Snöstorm och noll sikt men vi överlevde. Har varit ute i backen hela dagen men kände efter en redig vurpa som halva Åre fick beskåda att det var dags att tacka för mig så nu sitter jag i vår stuga (med utsikt över hela Året *skryt skryt*) och värmer mig med en Jäger. Jag känner att livet är pretty damn nice nu gott folk.



Postat av: Mary

vilka är du där med? :)

2009-12-21 15:14:52
Postat av: Mary

vilka är du med där? :)

2009-12-21 15:18:39
Postat av: mikkkaaela

Skryt lagom :(

sitter inte alls här hemma och är avundsjuk över att behöva julstäda och gå i skolan.. nejnej.

2009-12-21 17:23:19
http://mickimelius.blogg.se/
Postat av: Isabella

HAHA :) Skön du är !! =) Låter som det kommer bli roligt ;)

2009-12-22 12:21:08
http://isav.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback