Update.

En tripp till kiropraktorn och införskaffning av nya täckbrallor & pannband har jag hunnit med idag (daddys konto gråter). Och imorrn blir det ett nytt underställ. Är fett tagagd på rosa av någon strange anledning. Ska nämligen till Åre över jul så jag behöver upgrada min skidoutfit. Just nu är det brun jacka, vita brallor och vitt stickat pannbad.

Och hur mår jag då? Riktigt bra faktist. Jag mistänker att jag är ruskigt mano för antingen är jag on the top of the world eller så är jag suicidal. Låter spännande va? Hänger inte riktigt med i svängarna alla gånger. Väntar bara på att bup ska höra av sig så jag kan reda ut mina issues. 

Just nu sitter jag nybadad med årliga Xide med glitter i, i handen och gluttar på tv med daddy. Ska ra en omgång med fönen i håret och sen crasha i min nya säng (ÄNTLIGEN! Min förra säng jag hade här hos papap var så sjukt obekväm, Vaknade varje morgon med blåmärken på höften och axeln för att den var så jäkla hård. Asnajs, eller hur? Verkligen grym när man har dragit hem ragg. Noah sov seriöst hellre på golvet - and so he did - än att sova i min säng förut). Men först blir det en kopp thé och en kvällscigg.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback