Vad tänker ni på?


Det är oftast de här tankarna jag har som snurrar runt i mitt huvud. Sen har jag en hel del annat på lager också men just de tankarna kommer och går. Vad onödigt det känns egentligen. Att gå runt och tänka så alltså. Hur fan orkar jag? Eller jag gör ju inte eftersom att jag mår såhär. Nån dag ska jag skriva upp saker jag tycker om med mig själv och se om jag kan komma på lika många saker. Jag tvivlar på det. Eller det beror iof på. Har jag en bra dag älskar jag mig själv och tycker att jag är god damn sexy. Men har jag en bad day så vill jag bara dö.

Och ni får stå ut med min skit just nu. Jag lovar att skriva om något annat "roligt" (jag tycker att jag är skitrolig och brukar asgarva åt min geniala humor i ensamhet *mobbad* men vette fan vad ni tycker hehe) sen.



Postat av: Anonym

Du är skitsnygg som du är!

2009-12-06 16:29:48
Postat av: EMMA

ANONYM: TACK! Blir verkligen jätteglad

2009-12-06 16:36:29
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle kunna ha skrivit de du skrev att du tänker på.

2009-12-06 17:25:10
Postat av: Anneli

Tycker du ser hur söt som helst ut och har en härlig rockerstil :) Som person har jag ingen aning, men du är säkert en go tjej. Tricket är bara att man ska börja tro på det själv också, vilket jag starkt rekommenderar KBT för. Har hjälpt för mig!

2009-12-07 16:50:55

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback