Varning för renoverings-reportage.





P1. Min ENORMA räkmacka jag fick när vi mellanlandade i Sala. P2. Klänypor. P3. En del av vårt pluttinuttiga nya lilla hus. Jag älskar det! P4. Köket! Hur tantastiskt är inte det? (minus golvet iof, men det ska fixas)

Idag har det varit full rulle. Först förbi mäklarn och hämta nycklarna, låna flak, sen åka och köpa pellets(?) till uppvärmningen av huset, låsa upp och bära in pelletspåsarna i nya huset (Okej, jag och mamma bara nada. Det fick min storebror äran att göra), glo runt lite och sen sätta sig i bilen hem igen.

Men huset är helt fantastiskt! Stort, ljust, fräscht och NÄRA till Estocolmo. Hade nog inte pallat med en 6-timmars drive annars. I helgen ska några rum få sig en omgång färg dock och nya golv ska in. Möbler ska väl daskas upp också. Det kommer bli så grymt fint som lantställe. En liten bäck porlar (kunde inte hitta töntigare ord) genom tomten, vi har massa fruktträd, kläderväxter på husen, 2 bodar osv.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback