A good morning.



Jag lyckades försova mig som vanligt imorse vilket troligvis kan ha varit det bästa jag gjort på länge eftersom att matten ändå var inställd. Sen hade jag bara Samhällskunskap innan jag slutade. Bilden var nämligen också inställd och Engelska A behöver jag ju inte gå på. Gud vilket jobbig dag, hö hö.

Så nu sitter jag hemma med diverse drycker och zappar på tv'n. Ska nog offra mig och moppa golvet efter rörmokarna som var här i morse. Ja det var så kul att komma ut topless från duschen när det stod en plumber och väntade utanför 8 på morgonen. Och varför kan dom aldrig ta av sig skorna? Min ofrivilliga flashning där på morgonkvisten har jag inget emot, men det suger att städa. Speciellt när det inte är jag som stökat ner.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback