Jag levde en sekund.


Ligger i sängen och pimplar grönt thé och fullkomligt älskar livet. Min helg har varit åt helvette rent ut sagt, men nu ni gott folk, nu börjar allt falla på plats. Och nej, det har inte att göra med den där sockerkicken jag fått av att trycka i mig ett halvt kilos godis, tro det eller ej. Jag är bara lycklig helt enkelt. Halleluja.

Jag har satt tv-förbud på mig själv för den här kvällen, annars kommer jag aldrig lyckas somna. Har ett litet skrivsug så det blir väl till att komponera ihop några texter egentligen nu när jag ändå är inne i min skriv-fas. Den här veckan kommer bli rätt så skön: massa lektioner går bort, sovmorgonar, iv-val och sen sportlov. Never mind att vi har prov i naturkunskap för var man ett matte-no barn i 9an så kan man redan allt, höhö. Att det där emot gick fullkomligt åt helvette på matteprovet i fredags ska vi inte tala om. Bra att jag haft IG rakt igenom på alla prov. Matte är inte the love of my life.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback