I'm having problem with regrets.



Börjar må lite knas igen. Magen har krånglat hela dagen så det har ju inte underlättat. Men nu har jag i alla fall fått en tid på röntken (minnes-fail, hur stavas det egentligen?), så i början av mars ska jag tillbaka till Danderyd och ta massa tester. Gallproblem är det sista jag vill ha just nu. Tro mig, det är inte skönt nån stans. Jag var förbi skolsyster idag också som rekomenderade mig att stämma (?!) akuten på Danderyd eftersom att dom gjorde något fel när odm tog mitt blodprov för två veckor sen så att jag fortfarande inte kan stödja på min arm plus att den har varit täckt med lite finfina blåmärken. Gratis cash är fint.

Nu ska jag dra på mig lite varmare kläder och bege mig ut på en promenad med iPoden. Jag har varit så smidig och glömt att ladda den i flera dagar men nu är han i alla fall fulltankad och ready to go.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback