Un update.


I brist på annat. Jag med hatten.

Syftet med en blogg är väl att man ska orka skriva i den lite då och då men jag har verkligen noll lust. Igår var jag nämligen tvungen att lämna tillbaka my precious dator. Ja, det är helt sant. Det var inte långt ifrån att jag började gråta när jag sträckte över min lille älskling och klappade på honom för sista gången. Det kan mycket väl ha och göra med sömnbristen jag fick efter att ha spenderat halva natten med att ladda över alla filer till den stationära datorn. Efter mycket svordomar, mutor, hotelser och sexuella inviter så gick det tillslut.

Passade också på att hälsa på gamla klassen igår när jag var förbi min förra skola för att lämna av allt. Jag tror inte att jag hade insett hur mycket jag saknat dem på en månad. Dom är galet underbara. Klämde till med en lunch på Lustgården också (asroligt namn på en restaurang, jag vet) innan jag mötte upp Sandra vid Centralen. Hon skulle nämligen langa över en All that Remains(?)-tröja till nån från Götlaborg som var på besök en snabbis. Sen blidde det choklad och pendeln hem.



Postat av: Frida

Det var riktigt mysigt att träffa dig igen. Hoppas det inte var sista gången. Puss på dig!

2009-02-21 17:30:28
http://ringbloms.blogg.se/
Postat av: Klara

Naaw we miss you to!

2009-02-21 18:41:08
http://klarasofias.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback