What to wear?

Ikväll är jag bjuden på middag hos bästaste Linnéa och dagens dilemma blir alltså: Vad ska jag ha på mig? Jag är nämligen inne i en sån där ful-fas. Är less på mina kläder, hatar mitt hår och känner mig bara allmänt risig. Detta blir alltså inte bättre med tanke på att alla mina tjejkompisar är så otroligt jävla KADAM!-snygga.

Jag har i alla fall 2 och en halv timma på mig att tänka ut något och på 2 och en halv timma borde jag kunna göra some magic tycker jag. Köpte nya ögonskuggor igår på rea som antagligen får invigas. Biler och sån shiz kommer troligen senare om min Tibia-nördande bror inte lägger beslag på datorn. Han är bra på sånt han...

UPDATE: Men bra att mina lackleggings, trashade leggings OCH leopardleggings är på rymmen :(




Postat av: sara

eeey emma du har ju fina kläder ,come on:)hur kan man vara less på dem?

2009-02-22 11:55:14
http://snuu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback