02-01-09


Jag, Daniella och Noah begav oss på äventyr till Söder. Noah skulle byta nån tshirt och jag satte shopping-förbud på mig själv.

Shopping-förbudet failade. Det blidde ett par leggings på Monki-rean och en fika på Waynes.

Så här trötte var dom två. Inte det ultimata sällskapet kanske, men dom duger i krig.

Så, nu vet ni vad jag hållt på med dom senaste dagarna. Webblogg.se dampar och har sig så jag har ingen aning om när inläggen publiceras så det får vi väl se som en liten suprice.

Men nu blir det middag och sen hundra mys med Natta och Sandra. Det är dags för infyllning av minnesluckor och chips.



Postat av: Mister Kurre

Kvalitén på denna blogg har sänkts avsevärt sedan en viss herr Noah G. kom med på allt fler bilder. Hur någon lyckas ta bilder på denne man förstår jag inte då kameralinsen torde brännas sönder av denna hiskeliga åsyn.

2009-01-04 23:06:29

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback