Heaven help us

Tittade på nya schemat och upptäckte att jag har en helvetes-dag imorrn. Lektioner hela dagen fram tills 15:40 klingor inte så fint i mina öron. Kan det vara för att jag slutade 9:55 i min gamla skola, höh? Men å andra sidan så har jag en mega sovmorgon på fredag, bara 2 lektioner och en lång lunch så jag ska inte klaga.

Min planerade dusch blidde till ett bad. Det är galet vad mycket jag har badat och läst de senaste månaderna. Aja, bättre det än att sitta och tröstäta framför tv:n. (Having that said, så ska jag visa er en bild på mitt rum sen och bevisa att jag är dubbelmoralen själv. Det ligger nämligen 3 chipspåsar och 6 1,5 liters tomflaskor på mitt golv. Addera pantkassen på det.)

Men nu blir det Tila Tequila-repris i väntan på Scrubs.



Postat av: haueaheu

12 kr pant, grattis

2009-01-22 17:08:29

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback