Helgproblem

Just nu har jag en del problem: En utgång står på schemat ikväll men jag ska upp tidigt och jobba i 10 timmar imorrn. Och om jag nu ska ut, hur gör jag med håret? Det lär ju inte hålla sig så överdrivet rakt om jag ska till bussen eftersom att det spöregnar. Jag vill ha trashade leggings men tvekar på att vädret och min förkylning tillåter det, så hur gör jag?

Å andra sidan så har jag en bok att läsa ut och chips & dipp att kalasa på. Kanske rent av borde ta en tidig kväll med tanke på att jag inte somnade förens halv 6 imorse. Ett bad känns i alla fall lite lagom lockande. Vi får väl se hur det blir.



Postat av: Gabriella

Jag skulle nog .. packat på mig en jävla massa kläder och ändå dra ut. Men försöka komma hem skaplig tid för att kunna jobba ;b

2009-01-24 19:02:07
http://bellabo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback