Och så blidde det helg

Var förbi nya skolan idag och hämtade ut mitt schema. Det duger väl i krig, men jag har varit med om bättre. Det ska bli spännande att se hur jag ska klara av att gå i en vanlig skola nu. Jag är van med top off the line-undervisning, egna datorer, restaurangmat och gymkort. Inte korvstroganof och windows-95.

Funderar på att ta en powernap och med en powernap så menar jag att lägga mig och sova fram tills middagen. Jag är på uselt humör. Börjar gråta för absolut ingenting och känner mig allmänt skit. The downsides med att vara nybliven singel antar jag. Annars så är det Vänner, Fresh Prince och Top Model som gäller. Och trots min bristande syn så noterade jag att vi har bullar i kylen!

När jag ändå är inne på gnäll-mood så kan jag dela med mig av att mitt öra gör så jävla ont! Dessutom så hör jag absolut ingenting på det heller. Börjar bli gammal och gaggig helt enkelt... Ni vill inte vara Emma Holden idag.



Postat av: daniella

Jag kan tyvärr meddela att jag just joinat dig :(

2009-01-16 18:15:35

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback